.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 3 سارق حرفه ای در آستارا

 فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سه سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با  فارس  با اشاره به نحوه دستگیری سارقان در سطح شهرستان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در آستارا ماموران پلیس آگاهی با تشکیل گروه‌ ویژه‌ای موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

 

وی، با بیان اینکه تشکیل گروه ویژه برای دستگیری سارقان به دلیل اهمیت موضوع و برقراری امنیت کامل در سطح شهرستان شکل گرفت، افزود: این گروه با انجام بررسی و تحقیقات پلیسی توانست در مدت کوتاهی سه متهم را دستگیر کند.

 

فرمانده پلیس آستارا، متهمان دستگیر شده را جزو افراد با سابقه و حرفه‌ای در سطح شهرستان دانست و تصریح کرد: پس از انتقال آنها به مقر پلیس در بازجویی‌های به عمل آمده، سارقان به تعداد 10 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

 

وی، از کشف دوهزار کیلوگرم پودر صدف در ایستگاه بازرسی آستارا خبر داد و بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و دستور توقف خودروی مذکور را صادر کردند.

 

خورسند خاطرنشان کرد: پس از توقف خودرو در بازدید از داخل آن مقدار دوهزار کیلوگرم پودر صدف غیر مجاز کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.